Kent 8 necunoscut in Ungaria


Acum cateva saptamani am fost la prietena mea in Ungaria, in Budapesta.
Si dintr-o data am ramas fara tigari, m-am dus la un magazin sa-mi cumpar Kent 8, i-am cerut la vanzatoare Kent 8 si ea se holbea la mine ca si Paris Hilton la scula unui negrotin.
Si dupa cateva clipe de nedumerire i-am zis kent light, vroia sa-mi deie Kent 4 care pentru mine e aer proaspat de munte. La urma urmei i-am cerut Kent blue ca nu mai stiam ce sa zic si bingo ! "androida" mi-a dat ce am cerut.
Alta data o sa-i cer Kent maro sa vad ce-mi da :))

Comments

Popular posts from this blog

Sanitizer provider is not configured in the web.config file. Ajax Control Toolkit and HtmlEditorExtender problems.

DataTable to TreeView in C#, Displaying Hierarchies

'ascii' codec can't decode byte 0xe2 in position 50: ordinal not in range(128)